BALIABIDE DIDAKTIKOAK, BIDEOAK, IKASLE ETA IKASTETXEEK EGINDAKOAK ... besteekin konpartitzeko | ![]() | RECURSOS DIDACTICOS, VÍDEOS, PRODUCCIONES DE CENTROS Y ALUMNADO... para compartir |
4.- BALIABIDE DIDAKTIKOAK, BIDEOAK, IKASLE ETA IKASTETXEAK EGINDAKOAK / RECURSOS DIDACTICOS, VÍDEOS, PRODUCCIONES DE CENTROS Y ALUMANDO
Sea Level Rise Room: Klima Aldaketari buruzko jokoa
BALIABIDE DIDAKTIKOAK FUHEM Guía El uso sostenible de los recursos naturales
FUHEM |
Guía recursos didácticos El uso sostenible de los recursos naturales |
---|---|
FUHEMek baliabide naturalen erabilera jasangarriari buruzko 36 baliabide didaktiko aurkeztu dizkigu gida didaktiko honetan. |
FUHEM nos presenta en esta guía didactica 36 recursos didácticos de
diferente amplitud sobre que tratan sobre el uso sostenible de los
recursos naturales. https://tiempodeactuar.es/wp-content/uploads/sites/235/guía-recursos-didácticos-recursos-naturales.pdf |
SOINU MAPAK, ZARATA ETA OSANUAREN AZTERTZEA ESKOLAN (Bizkaian)
Bizkaiko Foru Aldundiak sustatuta eta Ingurugelarekin koordinatuta, hezkuntza komunitateari zuzendutako doako ekintza-tailerrak eskaintzen dira , eskola–inguruneko soinu-paisaietara hurbiltzeko dinamikak burutuz. 2021-2022 ikasturtean garatuko dira.
“Farmer Fish erronka Bizkaiko ikastetxeetan”
Egun on.
ZubiGune Fundazioak eta Bizkaiko Foru Aldundiko (BFA) Iraunkortasun eta Ingurumen Saileko Ingurumen Zuzendaritza Nagusiak “Farmer Fish erronka Bizkaiko ikastetxeetan” jarri dute abian. Bioekonomia zirkularrari buruzko proiektu bat, Lehen Hezkuntzako 5. edo 6. mailako ikasleentzat.
Dohainik BFAri esker.
Farmer Fish erronka Google Meet-en aurkezpen-tailer batekin hasten da. Bertan, ekonomia linealari, ekonomia zirkularrari eta bioekonomia zirkularrari buruzko kontzeptu batzuk aurkezten dira, eta akuaponian oinarritutako eta euri-uraz eta energia berriztagarriz elikatutako bioekonomia zirkular errealeko sistema baten elementuak erakusten dira.
Hasierako tailer horren ondoren, erronkaren bigarren zatia garatzen da gelan. Bertan, aste batzuetan, miniaturazko bioekonomia zirkularreko sistema bat egokitu eta orekan mantendu behar da.
Beraz, zuen ikastetxeak ekimen honetan parte hartu nahi duen jakin nahi genuke eta, hala bada, ikastaroan parte hartzea nahi duzuen zenbat gela dauden.
Xehetasun nagusi batzuk dituen liburuxka bidaltzen dizuegu.
Eskerrik asko eta agur bero bat.
- - - - -
Buenos días.
ZubiGune Fundazioa y la Dirección General de Medio Ambiente del Departamento de Sostenibilidad y Medio Natural de la Diputación Foral de Bizkaia (DFB), ponen en marcha el “Reto Farmer Fish en los centros escolares de Bizkaia”. Un proyecto sobre Bioeconomia Circular orientado al alumnado de 5º o 6º de Educación Primaria.
Gratuito gracias a DFB.
El Reto Farmer Fish comienza con un taller de presentación por Google Meet en el que se presentan algunos conceptos sobre economía lineal, economía circular y bioeconomía circular, y se muestran distintos elementos de un sistema de bioeconomía circular real basado en acuaponía y alimentado por agua de lluvia y energías renovables.
Tras ese taller inicial se desarrolla en el aula la segunda parte del reto en la que se debe de acondicionar y mantener en equilibrio durante unas semanas un sistema de bioeconomía circular en miniatura.
Nos gustaría saber si vuestro centro está interesado en participar en esta iniciativa y, en el caso de estarlo, cuántas gelas hay en el curso que queréis que participe.
Os enviamos un folleto con algunos de los detalles principales.
Gracias y un saludo.
Recurso didáctico: ¿Es posible una salida pacífica a la guerra de Ucrania?

Recurso didáctico: ¿Es posible una salida pacífica a la guerra de Ucrania?
https://tiempodeactuar.es/blog/es-posible-una-salida-pacifica-a-la-guerra-de-ucrania/
Guía para el desarrollo de proyectos ambientales en centros escolares Calidad del aire y contaminación acústica
La ciencia ciudadana se puede definir como
la participación no profesional de personal
voluntario en el proceso científico, comúnmente
en la recolección de datos, pero también en
otras fases, como aseguramiento de la calidad,
análisis e interpretación de datos, definición de
problemas y difusión de resultados.